Pay online and book your tour
at the cheapest prices

Azerbaijan tourism & travel packages

Bilet satışı

Bilet satışı

Müraciət et

Bilet nədir?
Yardım masasının bilet sistemində bilet müəyyən problemin, onun cari vəziyyətinin və digər əlaqəli məlumatların sənədləşdirilməsi kimi çıxış edir. Təşkilatın son istifadəçiləri, onların iş prosesinə mane olan bir hadisə ilə qarşılaşdıqları zaman qaldırılan bu biletlər, təşkilati normalara uyğun olaraq kateqoriyalara, prioritetlərə və müxtəlif agentlərə təyin olunduğu bilet proqram təminatına yönləndirilir. Daha sonra agentlər bu biletləri təhlil edir və müvafiq düzəlişlər və ya həll yolları təklif edir və problemi həll edirlər. Bütün bu biletlərin mərkəzi anbarı kimi, İT Bilet Təminatı Proqramı məsələ tarixinin kontekstini və onun həllini təmin etməyə kömək edir.

Kiçik şirkətlərdə işçilər hər dəfə İT dəstəyinə müraciət etdikdə, sadəcə olaraq daxili İT komandalarına yaxınlaşıb problemlərini həll edə bilərlər. Lakin təşkilatların ölçüsü böyüdükcə, işçi problemlərini və daxili İT xidmət sorğularını idarə etmək çətinləşir. E-poçtlar şirkətlər kiçik olduqda işləyir, lakin onların sürəti və sadəliyi böyük bir təşkilatda qaldırılan çoxsaylı sorğuların öhdəsindən yaxşı gəlmir.

Onlayn Bilet Sistemi:
Bilet sistemləri problemləri tapmaqda, onları daha dərindən təhlil etməkdə və biznesinizin məhsuldarlığına təsir edən problemlərin əsas səbəblərini müəyyən etməkdə kömək edir. Çox vaxt şirkətlər bunu bilet sisteminin yerli serverdə yerləşdiyi köhnə üsulla edirlər, lakin bunun bir çox çatışmazlıqları var.

Onlayn Biletləmə sistemləri şirkətinizə bir çox cəhətdən yerli bilet həllinin çatışmazlıqlarını aradan qaldırmağa kömək edir. Birincisi, onlar problemlərin həllində daha çox çevikliyə imkan verir. Agentləriniz eyni kompüter qarşısında uzun saatlar oturmaq ehtiyacını aradan qaldıraraq, istənilən yerdən, istənilən vaxt biletlər üzərində işləyə bilər. Agentlər bir neçə cihazdan daxil ola və yardım masasına daxil ola bilər və yenə də eyni idarə panelinə baxa bilər. Bu, həmçinin şirkət müxtəlif coğrafiyalarda yayıldıqda İT xidmətinin idarə edilməsini asanlaşdırır.

Bundan əlavə, onlayn bilet sistemləri agentlərə digər maraqlı tərəfləri cəlb etməklə məsələlərə dinamik yanaşmağa imkan verir. Xüsusilə problemin idarə edilməsi ilə bağlı qərar qəbul etmək üçün birdən çox agent və ya menecer tələb oluna bilər. Problemin həllinə bu dinamik yanaşma buludda yerləşən bilet sistemləri tərəfindən asanlaşdırılır və burada agentlər arasında əməkdaşlığa imkan verir. Onlar həmçinin məlumat təhlükəsizliyi baxımından çox faydalıdırlar. Yerli quraşdırılmış bilet sistemləri onlarla birlikdə özünəməxsus təhlükəsizlik risklərini də daşıyır. Bulud əsaslı bilet proqramında daha ciddi təhlükəsizlik tədbirləri tətbiq olunduğundan təşkilatlar məlumatların pozulmasından da narahat olmamalıdırlar.

Onlayn bilet sistemləri təşkilatlar öz əməliyyatlarını miqyaslandırdıqda bir xeyirdir. Onlar böyük server xərclərinə səbəb ola biləcək daxili bilet sistemlərindən fərqli olaraq, şirkət genişləndikcə daha çox agenti yerləşdirə bilməsi baxımından olduqca çevikdirlər. Buluda keçmək həm biznesiniz, həm də işçiləriniz üçün o qədər çox üstünlüklərə malikdir ki, bu da onlayn bilet sistemlərini dinamik biletlərinizi və idarəetmənizi idarə etmək üçün əla alətə çevirir. Yerli həllər öz üstünlüklərini təklif etsə də, bugünkü onlayn bilet sistemlərinin təmin etdiyi ilə yaxşı uyğunlaşmır.

 

BİZİMLƏ ƏLAQƏ SAXLAYIN

Əlaqə

Ünvan

Azərbaycan, Bakı, Əhməd Rəcəbli, Aynalı Plaza 4-cü mərtəbə

Telefon *